If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, да не забравяме също - стил на каране, екстремно ниските температури последните дни, освен това селеспийд-а е нормално да даде малко по-висок разход...
пп Честито на гордия собственик! Много безаварийни и доволни километри!!!
тъй ли!?! аз пък не съм го знаел това. и що селеспийда да дава по голям разход? Мога да ви уверя че моя селеспийд дава по нисък разход от повечето 156-ци в този форум( да не кажа от почти всички) а тези които ме познават знаят как карам. Далеч не съм от хората които държат стрелката под 3500 оборота.
Всичко е въпрос на консумативи и части с които се поддържа. Припомням вица за клиента, който попитал в един магазин за евтини и качествени стоки. отговорът бил- евтините са в ляво а качествените- в дясно.
А за зимата си е така. И мойта в студовете вдигна разхода на 12
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Моята в тия студове също харчи 15-16 Carerra 100. Гледахме я на диагностика, сонди, работи, но всичко си показа в нормите. Като изляза на дълъг път разхода пада значително (около 8-9/100). Затова реших, че всичко е ОК и се примирих с разхода. Вече не се и опитвам да го засичам. Лятото в града даваше около 12-13. Сега зимата малко повече.
тъй ли!?! аз пък не съм го знаел това. и що селеспийда да дава по голям разход? Мога да ви уверя че моя селеспийд дава по нисък разход от повечето 156-ци в този форум( да не кажа от почти всички) а тези които ме познават знаят как карам. Далеч не съм от хората които държат стрелката под 3500 оборота.
Всичко е въпрос на консумативи и части с които се поддържа. Припомням вица за клиента, който попитал в един магазин за евтини и качествени стоки. отговорът бил- евтините са в ляво а качествените- в дясно.
А за зимата си е така. И мойта в студовете вдигна разхода на 12
Именно де, тез дето си държат оборотомера под 2500 имат висок разход. Под стил на каране се имат предвид още много други неща ...
Колкото до консумативите - така е и не е така, много е субективно...
пп Колко по-нисък разход дава твоя селеспийд от простосмъртните ръчки?!?
Моята в тия студове също харчи 15-16 Carerra 100. Гледахме я на диагностика, сонди, работи, но всичко си показа в нормите. Като изляза на дълъг път разхода пада значително (около 8-9/100).
Да ти кажа чесно - 4 коли довляках от Англия, и четирите вървяха повече от моята, като 3 от тях горяха и по малко(едната все пак беше 2.5), а смея да кажа че обгрижвам добре двигателчето си.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Именно де, тез дето си държат оборотомера под 2500 имат висок разход. Под стил на каране се имат предвид още много други неща ...
Колкото до консумативите - така е и не е така, много е субективно...
пп Колко по-нисък разход дава твоя селеспийд от простосмъртните ръчки?!?
11 в софия лятно време. много рядко се качва до 11,5. извънградско е много относително- давала е и 8,5 но е давала и 10. едното е с каране до 130 другото е с над.... да не казвам цифра. смея да кажа че върви доста прилично. пробвал съм я няколко пъти на макс скорост- по показания на километраж(което не е много достоверно) стрелката скача над 230 в добрите и периоди, но това зависи вече от гориво.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Да ти кажа чесно - 4 коли довляках от Англия, и четирите вървяха повече от моята, като 3 от тях горяха и по малко(едната все пак беше 2.5), а смея да кажа че обгрижвам добре двигателчето си.....
Тва е щото си обгрижил двигателчето с гЪзова уредба Винаги газта ти преебава работата на мотора на бензин - харчи повече, работи неравномерно и т.н. Аз съм го ял дървото на газта и никога вече няма да сложа газ, ако случайно си купя отново бензинова кола.
Тва е щото си обгрижил двигателчето с гЪзова уредба Винаги газта ти преебава работата на мотора на бензин - харчи повече, работи неравномерно и т.н. Аз съм го ял дървото на газта и никога вече няма да сложа газ, ако случайно си купя отново бензинова кола.
Ама айде молятисе да не е така......дай ми логично обяснение що става така?
Може би газовото еку променя таблиците, или намаля компресията или изменя бензиновите времена......може да стане ако не е сложена кадърно, и смуче въздух отнякъде.....иначе че си ял дървото на газ е друг въпрос, газаджията ти го е поднесъл......а не газта......
11 в софия лятно време. много рядко се качва до 11,5. извънградско е много относително- давала е и 8,5 но е давала и 10. едното е с каране до 130 другото е с над.... да не казвам цифра. смея да кажа че върви доста прилично. пробвал съм я няколко пъти на макс скорост- по показания на километраж(което не е много достоверно) стрелката скача над 230 в добрите и периоди, но това зависи вече от гориво.
Нали не се опитваш да ме убедиш, че си слязъл под заводските характеристики? ...
Нали не се опитваш да ме убедиш, че си слязъл под заводските характеристики? ...
нищо не се опитвам да те убедя колега. факт е! мен също ме учудва ама не показва бедна смес и колата си върви.
започнах с един чудовищен разход от 14. след смяна ламбда, свещи, филтри, дебитомер стигна до тези цифри. всичко по нея е оригинално т.е точно това което е по книга и е с гарантиран произход. друго обяснение нямам. като че беше качила разхода преди да сменя свещи, но не мога да направя осезателна разлика само от това щото в софия разхода е относителен. Пропуснах да кажа че всичко е сток по нея. Не съм я пипал. И че двигателят и е на реални 70 000.
нищо не се опитвам да те убедя колега. факт е! мен също ме учудва ама не показва бедна смес и колата си върви.
започнах с един чудовищен разход от 14. след смяна ламбда, свещи, филтри, дебитомер стигна до тези цифри. всичко по нея е оригинално т.е точно това което е по книга и е с гарантиран произход. друго обяснение нямам. като че беше качила разхода преди да сменя свещи, но не мога да направя осезателна разлика само от това щото в софия разхода е относителен. Пропуснах да кажа че всичко е сток по нея. Не съм я пипал. И че двигателят и е на реални 70 000.
Ок
Мен градски разход 12/100 ме устройва. По моята съм сменял свещи и дебитомер. Проверявам си от време на време сондата - още е в норми, но хлъцне ли - ще пада...
Чудех се, на кой колега, в подписа му имаше готина мисъл - "Никой не си купува Алфа, за да я кара бавно!" Ти си бил...
Аз пък ще допълня:
"На който му е скъпо, да не си купува Алфа!"
Сигурно ще чуя приказки по мой адрес, но това е положението...
след смяна ламбда, свещи, филтри, дебитомер стигна до тези цифри. всичко по нея е оригинално т.е точно това което е по книга и е с гарантиран произход. друго обяснение нямам. като че беше качила разхода преди да сменя свещи, но не мога да направя осезателна разлика само от това щото в софия разхода е относителен. Пропуснах да кажа че всичко е сток по нея. Не съм я пипал. И че двигателят и е на реални 70 000.[/QUOTE]
Е да, твоята.... все пак е единствената, за която може би бих сменил моята...
Ама айде молятисе да не е така......дай ми логично обяснение що става така?
Може би газовото еку променя таблиците, или намаля компресията или изменя бензиновите времена......може да стане ако не е сложена кадърно, и смуче въздух отнякъде.....иначе че си ял дървото на газ е друг въпрос, газаджията ти го е поднесъл......а не газта......
Например, че от газта ти се преебават инжекторите и в един момент вече не може да се чистят повече. Не знам някой, който кара на пропан-бутан да няма проблеми с работата на мотора на бензин
Например, че от газта ти се преебават инжекторите и в един момент вече не може да се чистят повече. Не знам някой, който кара на пропан-бутан да няма проблеми с работата на мотора на бензин
Аз - както си вървеше на бензин преди газта, така си върви и сега.....
Инжекторите може и да се затлачват, но това не е мигновенен процес, с малко грижи това може да се разточи на 60-100 хиляди км.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Аз - както си вървеше на бензин преди газта, така си върви и сега.....
Инжекторите може и да се затлачват, но това не е мигновенен процес, с малко грижи това може да се разточи на 60-100 хиляди км.....
Не се тревожи. Струват само по 100 лв. бройката.
Вече си им избил парите. Като не може повече да се почистват - купуваш нови. Кво толкова...
Comment